معرفی رشته علوم آزمایشگاهی

علوم آزمایشگاهی از جمله رشته‌هایی است که در بهداشت و کاهش هزینه‌های درمانی بسیار موثر است. این رشته بازارکار نسبتا خوبی دارد.

معرفی رشته شنوایی شناسی

رشته‌ی شنوایی شناسی یکی از رشته‌های پرطرفدار تجربی است که سالانه داوطلبین زیادی را به خود جذب می‌کند. شنوایی شناسی دارای ۴ حیطه است.

معرفی رشته دندان‌پزشکی

رشته‌ی دندان‌پزشکی در مقطع دکترای عمومی نحوه‌ی رعایت بهداشت، پیشگیری و درمان بیماری‌های دهان و دندان را آمورش می‌دهد.

معرفی رشته دامپزشکی

دامپزشکی شناخت بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان، بیماری‌های دام، پیشگیری و معالجه‌ی بیماری‌ها و همچنین علم تغذیه‌ی انسان و دام است.

رشته داروسازی

داروسازی شناخت ماده‌ی موثر، فرموله کردن ماده (تبدیل ماده به فرمی که قابل مصرف برای بیمار باشد مثل قرص) و بررسی اثرات دارو و بر بدن است.

معرفی رشته تکنولوژی پرتوشناسی (رادیولوژی)

رشته‌ی تکنولوژی پرتوشناسی نحوه‌ی تصویربرداری از اعضای مختلف بدن را برای تشخیص پزشکی آموزش می‌دهد. مثل تصویربرداری از انگشتان دست، عروق و…

معرفی رشته تکنسین پروتزهای دندانی

تکنسین پروتزهای دندانی به کسی گفته می‌شود که با ساختن عضو مصنوعی برای کار ثابت مانند دندان مصنوعی در کلینیک‌های دندان پزشکی فعالیت می‌کند.

رشته پزشکی

رشته‌ی پزشکی یکی از مهم‌ترین و پردرآمدترین رشته‌ی گروه تجربی است. سالانه داوطلبین زیادی به این رشته وارد می‌شوند.

معرفی رشته پرستاری

پرستاری عضو مهمی در تیم مراقبت بهداشتی است و نقش‌های گسترده‌ای از جمله نقش مراقبتی، درمانی، هماهنگی، مشورتی، مدیریتی و تحقیقاتی دارد.

معرفی رشته فلسفه

رشته‌ی فلسفه یک رشته‌ی آموزشی است که کلیه‌ی پرسش‌های بنیادی انسان را نسبت به مسائل موجود، جهان پیرامون انسان و حقیقت انسان بررسی می‌کند.